Första testet att blogga från mobilen

Hej allihopa! Eller bara du kanske jag ska säga nu...
Antar att det inte är så många längre som läser min blogg numera eller ens vet att den finns kvar, men jag tänkte göra ett nytt försök att liva upp den igen. Det var ju som sagt drygt ett halvår sen det skrevs nåt nu så det borde väl ha hänt nånting?

Kan ju bara börja med att snabbt säga saker som har hänt;
> Börjat plugga igen
> Håller fortfarande på med handbollen
> Har än så länge inte funnit kärleken i mitt liv
Osv.

Som ni ser så kanske det inte var så mycket som hade förändrats, men jag tror ändå att när vi gräver djupare i tiden som har gått så finns det mycket smaskiga detaljer att ta del av. Jag hoppas genom att ha bloggen via mobilen så ska jag kunna blogga ännu mer!

Nej nu får det vara nog, får snart kramp i fingrarna av att skriva på det här lilla tangentbordet!!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0