Inlägg från skolbänken

Hej mina vänner!!
Har precis slutat för dagen, men sitter fortfarande kvar i skolbänken. Smällen man får ta för att man sparar pengar och sammåker...
Håller på med ett ordentligt stort arbete nu vilket tar musten ur en! Har i stort sett suttit framför datorn från nio imorse till nu!

Längtar som tusan till på fredag då jag ska få fira min 20-års dag (fyllde år i måndags) tillsammans med mina allra närmaste vänner! Ska dansa tills det blir gryning och festa loss så det står härliga till!

Mina vänner, nu orkar jag inte skriva mycket mer på min iphone så tackar för mig för tillfället! Återkommer nog senare ikväll efter restaurangbesöket, bror min fyller 17 idag!
Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0