Ännu en dag på bloggen

Nämen hej! Jag dök upp en dag till här på bloggen.

Ännu en dag har jag varit ledig. Synd bara att inte det kan vara bättre väder så att man verkligen njuter utav ledigheten. Istället skall som skrämmas med att det skall komma in ett askmoln. Blev så rädd så jag var noggrann med att stänga min balkongdörr, fall i fall jag skulle vakna med aska på mitt golv. Nu var jag inte seriös, men blåste gjorde det nåt så otrolgit också så därför fick jag stänga den.

Vad gör man oftast när man är ledig? Jo för min del blir det oftast fika med kompisar eller gå runt och strosa i stan. Båda delarna blev det idag. Vet dock inte hur snällt det är mot min plånbok, menmen, får väl hoppas att det bara är en period. Man märker att man har för mycket kläder i garderoben när det inte ens går att skicka galjen åt nåt håll för att det är så fullpackat!!

Nej nu börjar ögonen gå i kors på mig. Kanske dags för dejt med kudden
Ha det  fint mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0