Sjuk igen

Senast jag skrev var för fyra dagar sen. För fyra dagar sen kände jag mig frisk igen. För fyra dagar sen hade jag ny energi för att köra en ny arbetsvecka , träffa vänner osv. Men nej idag fick man stanna hemma igen! Febern besökte mig igår kväll och idag har jag bara sovit och ätit i princip hela dagen!

Inget kul det här att vara sjuk. Så blir man istället stressad att man inte kan göra allt annat man vill göra och borde. Nu har jag dessutom fått en släng av magont på den här forkylningen så jag får väl ta och lyfta luren imorgon och ringa till läkaren. Jag är bara sån som person att jag vill inte ta kontakt med läkare om det inte är något superallvarligt. Annars känner jag mig ganska mesig som sitter ochklagar över saker som snart går över...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0