Saknar känslan

Helgen är nu förbi. Har varit en annorlunda, bra och dålig helg för egen del. Tänker inte gå in på detaljer. Jag har i alla fall varit ganska bra på att vila upp mig från den jädra förkylningen som aldrig vill släppa. Så nu står jag nog på plan till nästa vecka igen. Får väl se hur det är med kondisen...

På tal om min överskift.. jag saknar den där känslan av när man gillar någon och man är säker till hundra procent att den andra gör detsamma för en. När man skickar dom där gulliga sms:en, när man saknar någon så mycket att det gör ont. Att man ser fram emot varje gång man ska träffas.

Nog snackat om det nu. Är skittrött och tror att jag ska gå och lägga mig snart. Jobb vankas imon , tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0