Pigg som tuppen

Kan inte längre sitta hemma och bara vila och hoppas på att jag snart blir frisk. Känns ändå rätt skönt nu i efterhand att jag inte har gått ut en enda gång på krogen denna helgen. Vissa av er som läser vet jag tycker att jag redan går ut allt för ofta och bara normalt att stanna hemma en hel helg. Jag känner inte att jag är ute så ofta som jag är!

Imorse vaknade jag redan vid 7.20, och klockan var redan framställd så ja jag vaknade så tidigt! Vid elva mötte jag min vän Andrea, eller rättare sagt hon kom hem till mig innan vi drog till Kungsmässan och fikade. Hittade lite snygga kläder vilket alltid är roligt men köpte inget, hör och häpna! Skulle nog gjort om jag hade haft med mig mina presentkort. Försöker att spara så mycket jag kan till allt som jag vill göra, speciellt eftersom jag kanske ska köpa bil och har andra planer på resor och andra inköp till garderob och liknande.

Hemkommen är jag nu från att ha suttit och tittat på småtjejer som spelat handboll (Andrea är ledare för några flickor). Behövde ta min hostmedicin så stack hem efter en match. Nu sitter jag alltså är i soffan, något speedad och väntar på min vän Jojo. Vi ska iväg och kolla på min bror som spelar basketmatch, heja heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0