Nytt inlägg

Jag säger varje gång jag skriver ett nytt inlägg - Nu är jag tillbaka! och lika snabbt igen så slutar jag skriva på några dagar. Varför händer alltid detsamma? Egentligen borde jag ha ett ton saker att skriva om eftersom min kära vän säger att mitt liv är som ett The Hills-avsnitt!

Efter lite om och men ska jag om drygt tjugo minuter sitta i bilen, påväg till jobbet. Skönt att tjäna pengar visst, men skönt att bara slappa i soffan. Oja! Nej ska sluta att klaga på jobb, ska i alla fall göra ett försök. Gör jag det så säg till!

Idag när jag steg upp innan klockan ens hade hunnit slå sju var redan solen påväg upp! Alltså går vi mot ljusare tider, som många vet. Men nu börjar det verkligen märkas!! Och på tal om att det blir ljusare ute nu, så är sommaren påväg...eller ja, den kommer ju inte komma NU, men om några månader... Och på tal om sommaren, jag vill ha den färdig, alltså alla planer och jobb som man bokar in. Nej nu började jag snacka jobb igen... fuck.



Jag och Pauline, gammal bild !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0