Lååång dag

Dagen startade tidigt med att klockan ringde redan kvart över sex. Jag nästan hoppade ur sängen, vilket är väldigt ovanligt! Lite över klockan sju satt jag, Pauline och Andrea i min lilla skruttebil påväg mot Ullared. Där spenderade vi halva dagen med både mycket skratt och förvirring, kurranade magar och överflöd av prylar.

Väl hemma igen fanns det inget annat än sova på schemat. Vaknade sen igen när det var dags för middag och inte långt därefter ombyte för träning. Seg i huvudet var man och det slutade med att träningen blev därefter.

Skönt är det att vara ledig imorgon också! Sovmorgon står på schemat och kanske en sväng på stan och fika med brosan min, det var mycket längesen man spenderade lite kvalitetstime med honom! Sen är det även en mycket stor dag för någon nära. Min far! Han blir ett år äldre imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0