En typisk fredagkvälll

Nej men vad gör man en fredag kväll vid åtta? Vissa kanske tittar på Let's dance och dreglar lite extra efter Rybak som svänger lite sexigt med sina höfter. Kanske börjar ett gäng kompisar att förfesta och dra på den allra senaste eller peppande musiken. Myser med sin kära eller bara njuter av att vara själv för en stund.

Inget av detta kommer jag att göra i kväll! Jag ska däremot befinna mig i en handbollshall och spela match, på en fredagkväll!

Jaja, det är som det är. Snart åker brallorna på och efter det väntar samling med ett skönt gäng tjejer.
Kan nämligen inte längre använda de svarta jeansen som jag har på mig just nu, har spräckt dom i grenen, ingen kommentar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0