Back on track

Nu var det nästan en vecka sen jag skrev någon rad här! OMG. Är det några som ens saknar att läsa mina små rader här på min blogg? Hmm..

Nu är det äntligen helg igen och de flesta som känner mig vet säkert vad som vankas då. Idag är det inte vanliga Kungsbacka, som det senaste blivit stället jag alltid går till. Utan idag blir det att besöka storstaden och se vad den har att erbjuda. Får se om mitt kända sommarhem kan bjuda upp ikväll igen och vara lika grymt som det var i somras. Det blir trädgårn' ikväll! Kom dit vetja!

Sitter just nu och väntar på fina pinglorna Ida och Pauline. Dricka lite vin, tjöta gossip och mysa.


Vi på nyår för herrans massa år sen! Alla ser så små ut!!

Hoppas alla får en grym kväll och natt! Det tänker jag ha iaf...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0