Ny vecka

Måndag, en ny vecka med nya möjligheter.

Har ont i kroppen idag, tror det är efterkänningar från matchen igår. Dessutom har jag ont efter att ha ramlat omkull när jag skulle ut och flytta bilen. Det är glashalt ute! Som tur var gick det ganska bra och sitter nu bara med ett plåster på handen.

Efter jobbet idag har eftermiddagen inte bestått utav något annat än handboll(!). Man får ju ta tillvara på dom gångerna då det är sådana här stora turneringar, dessutom när dom spelas så nära! Hade velat åka ner till Malmö imon och kollat på Sverige-matchen. Men istället skall jag träna handboll, vilket det också är väldans roligt! Speciellt med laget som jag gillar så mycket!



Om en vecka sitter vi i solen och myser! ♥

Kommentarer
Postat av: Pao

Du anar inte hur mycket jag längtar!! <3

2011-01-24 @ 22:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0