Vad händer ikväll?

Ja nyår blev riktigt trevligt. Nordis var som sagt hemma hos mig och tillsammans lagade vi underbart god mat. Mötte senare upp Pao, Ida och Lisa och tog bussen ut till Särö. Duktiga var vi som, genom att använda gps och fråga folk runt omkring, hittade huset där Mathias bodde. Trevlig kväll som sagt!

Dagen efter kan sammanfattas med ett ord; DEG! Käkade pizza, eftersom det är "pizza-dagen" och slappa hemma hos mig, med den ena rullen efter den andra.

Idag var det återigen jobb och efter lite mer än tio timmars sömn i kroppen tror ni nog att jag skulle varit pigg som en lärka, men där hade ni allt fel! Jag var nästan tvärtom, benen var sega och ögonen slöt sig med jämna mellanrum. Dock kändes det ändå som om dagen gick förvånandevis snabbt. Alltså hade man det trevligt på jobbet tillsammans med sina arbetskamrater!

Nu sitter jag här, i min säng som även är soffan. Chipspåsen ligger bredvid men jag är inte speciellt sugen på chips. Facebook är avstängt och antar att snart åker tv:n på. Tyvärr har man ingen dvd-spelar (eftersom föräldrarna slängde den i samband med flytten) så det blir inga avsnitt av mina underbara serier som bara står och väntar på mig i min fina bokhylla.

Detta inlägg är för dig Jojo (så bra?), skämtosido.

Någon som vill hitta på något? Spontanbesök?


Kommentarer
Postat av: Jojo

Hihi taack min fina vän!

Jag lovar att inom snarast framtid kommer det att komma ett spontanbesök av lilla mig :D

2011-01-02 @ 21:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0