Uppe tidigt

Ja, jag är uppe, dock inte färdig med mat och packning, men i alla fall uppe! Kläderna för kvällen ligger redan framme på sängen och nu ska jag snart bestämma mig för vilken väska jag ska ha.

Idag är det i stort sett en heldag hos min fantastiska fina vän Pauline. Hoppas, hoppas, hoppas att hon tar med sig bilen till Kungsbacka så vi kan brumma hem i den till Onsala. Det är ju inte riktigt som om bussen har sätesvärmare, eller? Den bussen skulle jag gärna velat åka med i så fall!

Nej nu svamlar jag för mycket. Säkert för att jag är så förbannat trött! Tror det är time för lite mat i magen. Ladda batterierna och se fram emot en ny dag med nya möjligheter.

Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0