Skönt att vara ledig

Ledig idag!!

Packar om vartannat, kommer på saker som bara måste med och annat som är bättre om det stannar kvar hemma. Emellan allt packande körde jag, tillsammans med min far, upp till bensinstationen och fixa lite med bilen. Jag kan inte hjälpa det att jag känner mig lite smått maskulin när man står och grejar med bilar! Varför skall det vara så? Varför skall det finnas en stämpel på vad som är manligt och kvinnligt?

Vägde precis min väska, just nu väger den 11,9 kg och får väga som högst 20 kg. Alltså har jag lite kvar att kunna packa och nästan alla kläder är nerpackade. Skall försöka välja bort några av de fem par skor som jag har lagt fram på golvet och sen skall en necessär packas! Kanske skall börja att fundera på vad som kanske behövs tas bort...

Nu skall jag fortsätta packa, vi hörs senare mina vänner!
Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0