Sista krafterna går till jobb innan resan

En timma och sen är det promenad till bilen som gäller. Jobb idag till sent ikväll och efter det är det bäst för mig att jag nanar tidigt! Alarmet är ställt tidigt imorgonbitti då jag och Pauline skall flyga till Fuerteventura! Skall bli så förbannat skönt att komma till (förhoppningsvis) sol och bad och bara slappna av i en vecka.

Efter att ha spelat match igår gick jag lite mörbultad, med ont i min rygg och axel samt ett plåster mitt i ansiktet. Mycket fint och smickrande må jag säga. Skämtosido. Nu dagen efter har jag ett rött streck vid min näsa vilken jag inte kan sminka bort eller bara glömma. Mycket passande nu när man skall resa bort också!
Okej att domarna var dåliga att döma för händer mot hals och ansikte igår men att man får ett sår i ansiktet måste väl vara ett tydlig tecken på att motståndarens händer är upp mot ansiktet?!, eller??

Nog om detta. Imon reser jag iväg som sagt i en vecka. Gött ska det bli!
Får se om jag slänger in ett sista inlägg innan jag åker, kanske imon bitti om jag orkar.
Och Mathilda...du lurade mig verkligen!!!
Ha det fint vänner!

Ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0