Sista innan dags för kudden

Egentligen borde jag sussa sött vid den här tiden. Inte för att klockan är jättesent, utan för det faktum att jag skall gå upp om lite mindre än sex timmar. Då är det nämligen dags för jobb igen. Härligt att tjäna pengar!

Idag har jag träffat Frida, min Mowgli, som snart åker till Afrika i sex veckor. Kommer sakna henne något så otroligt mycket. Det är en flicka som ligger mig mycket varmt och hjärtat ♥



Jag vill inte att det skall vara såhär glashalt längre! Jag får ont i min högra hälsena och haltar fram. Den största mardrömmen jag har är att den gå av! Nej usch, vill inte ens tänka tanken!

Sov så gott mina fina vänner, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0