Saknad

Att sakna någon/något kan vara den jobbigaste och mest hemska känsla i världen! Att känna att man aldrig kan få det, att det inte kan komma tillbaka eller att man vill träffa personen på momangen!

Jag har en del sådana grejer i huvudet just nu. Flera jag känner flyttar. Vissa kommer vara mer saknade än andra. Andra har redan flyttat och kommer inte hem lika ofta som jag hade hoppats. En mycket kär vän kommer inom några dagar att resa bort och vara borta till slutet av februari. Just nu känns det som en evighet och min ögon fylls med tårar vid bara tanken att inte kunna höra av henne varje dag. Eller att hoppa in i bilen och svänga förbi.

Såklart saknar jag också folk som är döda. De man aldrig kan få tillbaka. De man skulle vilja ha kvar lite längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0