People always leave

Grå dag..

Skönt med ännu en ledig dag. Ska träffa vänner och träna är det som är planerna för dagen. Nu har jag fått det sagt. Nu till min mening med detta inlägg.

Varför känns det som varje gång man satsar försvinner det. Varje gång man lägger alla kort på bordet, rycks de ifrån en och lämnas aldrig tillbaks igen. Känns som det inte kan sättas en punkt för detta nu, det finns inget direkt slut. Rann det ut i sanden? Igen..

Känns som jag ofta skriver massa negativa saker , men så är inte meningen. Utan egentligen ska jag bara få ur mig tankar och känslor, som oftast det senaste blivit sådant som ovan. Det vill jag få ett slut på. Skall försöka se de positiva sakerna istället. Ett nytt år, nya möjligheter, nya chanser!

Fastän jag inte säger det ofta så betyder ni verkligen allt för mig! Tack för att ni alltid finns där för mig.
Ni vet vilka ni är! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0