Ögonlocken är tunga

Neej! Jag missade sista avsnittet av Peak Season idag så nu fick jag ju aldrig reda på hur det blev mellan Dré och Amanda! Fan nu får jag ju vänta till nästa fredag när det är marathon igen, hoppas jag!!

Ikväll blev det ingen ferre för min del. Föräldrarna hade några gäster på besök så varför inte sitta med, få god mat och vara lite trevlig istället för att ränna ut på stan varje helg. Nej usch nu lät det hemskt, men faktiskt ganska sant.. Det blev väl på sätt och vis också tid för att vila upp sig inför morgondagen. Är inte speciellt pepp idag för att besöka Mingel som har besök utav Paradise Hotel-deltagare som skall piffa upp stället och dra dit ännu mer folk. Nej jag kan ha roligt utan dom, så imon är det ett besök på Mingel inbokat... och nej(!) kalla mig inte stammis !!!

Är nu utmattad och tänkte snart krypa ner under täckerna.. ja ni hörde rätt. Jag har två (2) täcken! Oftast sover jag med båda, vet faktiskt inte riktigt varför jag inte har gått och köpt ett duntäcke istället. Fast det är ganska bekvämt att redan ha ett täcke och låna ut när vänner sover över!

Detta blir sista inlägget för dagen, vi hörs imorgon igen kära soldater!
Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0