Don't make the past the future

Eftersom man är ledig idag kan förberedelserna för kvällen börja tidigt! Hårinpackning är nu i håret och naglarna skall snart målas. Skall hitta de rätta kläderna och smykena.

Träffade Lilly tidigare över en fika. Längesen man träffade den tjejen! Mycket att ta igen och mycket snack om vad man har gjort sedan studenten. Alltid roligt att träffa gamla vänner som man inte träffat på ett tag, då finns det så otroligt mycket att prata om. Bestämt är nu en utgång tillsammans! Finnemang!

Resväskan ligger på golvet bakom mig, jag orkar inte ens tänka på vad som egentligen behövs packas ner! En del kvar och jag har inte orken som sagt. Får ta det imon, eller på söndag. Idag orkar jag inte tänka på det. Ikväll skall det bli grymt kul! Lönehelg och pengar att spendera. Inte för att jag är någon slöserska eller någon krösus för den delen heller, men lite pengar skall finnas kvar på kontot efter ikväll..

Har börjar sakna stunder som var förr... varför?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0