Det känns tungt

Kroppen känns tung, så även huvudet. Ögonlocken känns extremt tunga. Undra vad detta kan bero på...jo jag har svaret, jobb, jobb, jobb och åter jobb. Jag vet att det inte är okej att klaga och jag har ingen annan att skylla än mig själv, men just nu kan ni väl tycka lite synd om mig, i alla fall bara lite.

Behöver inte ens berätta om min helg för er som är intresserade för det vet ni redan vad jag gjorde.
Idag träffade jag min vän Daniel efter jobbet och det blev ett mycket efterlängtat samtal om allt mellan himmel och jord. Älskar sådana samtal när man kan prata om vad som helst.

Nu skall jag försöka att sova, tidigt upp imon för...ja ni kan ju gissa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0