You know my motivation

Dagarna har bara gått i ett känns det som sen jag kom hem från Fuerteventura! Jobb har väl varit det främsta som har fyllt mina dagar. En dag ledig, vilket var fredag. Mycket trevlig dag. Träffade min vän Josefine och fikade och tjötade om vad som sker i våra liv just nu. Den flickan är fin! Sen blev det spontant att jag och Pauline möttes upp, förberedde för kvällen och sedan bar det av till Esters för middag med Ide. Utgång efter det var nästan självklart. Mycket trevlig eftersom man träffade gamla vänner man inte sett på mycket länge.



Resten av helgen har bestått av jobb, förvånad?

Bästa kommentaren i helgen var min pappas inatt när hela familjen satt i soffan efter att ha varit ute på olika roligheter.
"Jaha, trevligt när familjen äntligen är samlad, och klockan halv två på natten."

Nu väntar en ny vecka, med nya möjligheter! (förhoppningsvis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0