Tjo hopp

Det är nog ingen som har undgått datumet idag så jag tänker inte nämna allt för mycket om just dagen. Jag är inte en sådan människa som lägger allt för stor vikt vid att denna dag skall vara mer speciell än någon annan under året. Visst är det lite mysigt om man skulle vara i ett förhållande att hitta på något, men samtidigt skall det inte kännas som ett måste att man skall göra något för att det är alla hjärtans dag. Man kan ju visa att man älskar någon lika mycket en annan dag. Vem vet om jag ändrar mina tankar när jag är i ett förhållande.

Idag har jag i alla fall jobbat, förvånad någon? Nytt ställe så gått bredvid. Känns som man börjar bli ganska van vid bredvidgångar. Dock börjar det snart kännas för mycket. Inte kul när t.o.m ens kompisar kommenterar ett antal gånger att jag jobbar för mycket...

Igår kväll gjorde jag något spontant, hoppade i bilen halv tio och åkte ut till Onsala för att hämta Pauline. Lång natt med mycket tjöt som var behövligt! En underbar morgon och förmiddag tillsammans med henne idag. Kunde knappt blivit bättre.

Snart dags för dejt med kudden eftersom det är upp tidigt imon för arbete. Lyssna sålänge på grym musik från min spotify-lista.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0