Träningsvärken är välkommen

Go träningsvärk förväntas imon när man vaknar. Vaknar utav alarmet som ännu en dag är satt för att gå upp till ett arbetspass. Pengarna rullar in och man lever gott i slutet av månaden! Det är härligt att tjäna pengar och vi ungdomar har fått höra länge nu att man verkligen inte skall klaga på jobb eftersom det inte är alla som har lätt eller kan få ett. Som vikarie, som jag är, har jag haft turen att få jobba på flera ställen. Dock har det sina för och nackdelar som med allt annat.

Orken till allt annat i livet börjar falla , något jag verkligen inte vill skall hända. Något måste nog göras inom en snar framtid. Ta det lite lugnt, ta lite ledigt. Ja , det låter nog vettigt. Kanske bryter min lilla förkylning snart ut. Inte för att jag hoppas på att bli sjuk, verkligen inte!

Nog om allt tjat om jobb så har jag äntligen fått träna idag! Underbart att träffa alla goa tjejer och ha en riktigt kul träning med både fys och lite dans. Och glöm för jössene skull inte fotbollen, eller kan man ens kalla det fotboll?

Aja, nu ropar kudden på mig! Ha det fint vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0