Hur skulle jag överleva utan min kalender?

Jaha då var det ännu en lillördags kväll. Har hela dagen känt mig lite halvdålig eller seg så det blir inte mycket till party och fart idag. Ganska skönt ändå. Får räcka med musiken från hörlurarna just nu och den otroligt grymma basen i dom.

Jag har en känsla i kroppen. En känsla av att jag längtar till något. Att det är något som ska hända snart. Är det något jag har glömt som jag har planerat? Vad hemskt om jag inte kommer på det i så fall.

I övermorgon kommer fantastiskt fina Frida hem till svensk mark igen! Åh vad jag har längtat efter den tösen! I sex veckor har hon utforskat en annan kontinent, Afrika(!). Men nu kommer hon som sagt hem igen och det ska bli så underbart kul att träffa henne igen!

Längtan efter sommaren är stor nu! Dra på sig fina sommarkläder, testa på balkongen, rosé, solnedgångar, strand. Ja, underbart är namnet! För att det skall bli en så bra sommar som jag vill måste jag bara börja planera när jag vill vara ledig. Mina vänner , när skulle vi åka och vart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0