Halvkrasslig

Yes, nu är jag tillbaka! För er som ens bryr er om att ett nytt inlägg från mig nu ligger ute på bloggen...

Alla dagar har gått i varandra känns det som. Helgen var och upp ner , som en bergodalbana! Kännt mig halvkrasslig i stort sett hela helgen, men ändå gjort en hel del. Både på gott och ont. Borde väl egentligen legat hemma, nerbäddad och kurerat mig, men man lever ju bara en gång!

Något som jag har kommit fram till efter denna helg är i alla fall att alla sorters katt och råtta-lekar kan ta sig nånstans! Fuck them! De ställer bara till besvär, tror det också beror på att jag inte kan spela det spelet överhuvudtaget, är värdelös på det! Nog pratat om det.

Alla som läser detta, gör mig en tjänst.. om ni mår illa eller sjuka på något sätt och vis... håll er hemma ! Det är nästan obehagligt hur många runt omkring en som antingen fått feber eller till och med blivit magsjuka. Finns inget värre! Så som sagt, snälla håll er hemma!

Nu sitter jag och lyssnar på några av melo-låtarna som nu har kommit ut på spotis. Trodde jag skulle vara överlycklig när jag äntligen fick höra några av låtarna igen, men jag kan inte dirket påstå att jag hoppa av lycka när jag hörde studioversionen. Tycker inte någon av låtarna riktigt håller. Har säkert ändrat mig om några dagar...

Kommentarer
Postat av: Jojo

I loove you're blog ;D <3

2011-03-01 @ 14:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0