Do we really want to go back

Efter en ledig helg från jobb känner jag mig full av energi. Skönt med en till dag av ledighet imon! Ska göra massa kul.. eller nja , göra vad jag känner för i alla fall.

En tripp upp till landet stod på schemat idag och herre min jesus vad skönt det var att komma dit igen! Har verkligen saknat stället och lugnet som omringar stället. Fick se det fina gästhuset som far min har byggt helt själv och det har verkligen blivit otroligt fint! Med stor sannolikhet är det där jag kommer bo hela sommaren!

Väl hemma var det en bit mat och sedan på med finkläderna, eller där tog jag väl i, men lite andra kläder för att sen befinns sig i ishallen och titta på handboll, ja ni läste rätt. Aranäs-herrar spelar ju i elitserien och får inte spela i Aranäshallen eftersom den är för liten. Därför får ett antal människor varje gång det är hemmamatch lägga golv ovanpå isen! En riktigt go vinst var det och också filmat så man syntes tydligen lite snabbt i tv.

Skön helg sammanfattningsvis och snart är det dags för en dejt med kudden. Hoppas ni också har haft en grymt bra helg mina vänner!

By the way! Besökte webbsidan "bilddagboken.se", som jag inte besökt på år och dar och hittade gamla bilder som jag inte sett på mycket länge. Ni kommer få se en del imon så håll er uppdaterade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0