Vad händer egentligen när man sover

Funderar lite på hur jag har sovit inatt och vad jag har gjort, troligtvis i sömnen. Igår när jag somnade var det enda som låg på kudden bredvid mig min mobil, men imorse när jag vaknade låg det en liten hög av böcker och mp3:n. På golvet låg det lite nedslängda papper och annat smått och gott. Kan jag ha vaknat inatt och lyft över det från skrivbordet till min säng? Lite läskigt faktiskt!

Om en halvtimma börjar jag jobba, och jag har inte ens bytt om från pjamas till vardagskläderna!! Snacka om att det är chill att jobbet ligger nära. Ska hinna packa min träningsväska lite innan jag drar också så jag borde nog avsluta detta inlägg nu.
Ha det fint allesammans, hoppas att det fina vädret håller i sig hela dan!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0