Nämen oj då!

Oj nu har jag inte skrivit på ett litet tag.
Trippen till läkarn gick väl ganska smärtfritt. Kom dit ungefär en timma innan akutmottagningen började och jag och pappa gjorde Mölndals bro osäkert, eller rättare sagt, vi satte oss på ett café ute i solen och chillade fram till klockan var ett och dom tog emot akutfall. Mitt tålamod är dock inte det bäst och fastän jag hade nummerlappen #2 hann mitt tålamod rinna ut långt innan jag hade kommit in till läkarn. Där gick besöket snabbt och med mig därifrån fick jag en remiss på röntgen hos calanderska (stavning?) och en tid till ortoped. Jag har eventuellt en spricka i foten vid tån. Så in och röntga foten gjorde vi direkt så nu väntar jag med spänning för att få svar på vad det kan vara som gör att det gör så ont.

Återvänt till jobbet och jobbat ett pass idag, är helt död efter ett tidigt pass så somnar direkt när jag kommer hem. Men kunde dock inte sova länge för jag skulle sedan ner till Kungsbacka och träffa Pao för att plugga inför högskoleprovet. Så himla mycket plugg blev det väl inte, mest snack (som vanligt). Sedan fick jag för mig att promenera bort till Willys från Kungsbacka station för att sedan få skjuts hem. Sikken jävla puckad idé! Foten värkte och tålamodet låg i botten!! Väl framme ville jag inget annat än att sätta mig i bilen och bara bli körd hem.

Så nu sitter jag här och funderar faktiskt på att snart gå och lägga mig, fast måste kolla lite på ett program som börjar på 5:an om drygt tjugo minuter. Kanske dags att äta något också med tanke på att jag inte har ätit nån middag idag, men orkar inte göra iordning något. Får bli macka och te! Japp, macka och te blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0