Pustar ut

Ja nu har jag pustat ut efter en helg med arbetspass efter arbetspass. Nu är det dags att koppla av lite och sov gott. Valvakan är det enda som har hållt mig uppe men nu verkar det som det är så gott som klart ändå.

Stack direkt ner till Kungsbacka idag efter jobbet och stod och hjälpte till med insläppet för de människor som är lite mer speciella (som dom vill kalla det), VIP:en. Sen sprang jag bokstavligt talat in till hallen för att kolla på när herrarna mötte Krisitansstad, tyvärr fick vi ta med oss en förlust idag. Men det var spännande med ny hall och ett lag som verkligen försöker vinna fastän det känns tungt.

Nej, nu vill jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0