Något jag ångrar

Vart i Kungsbacka i eftermiddas och träffade min Mowgli, vid namn Frida. Fika och snack om det mesta viktiga som händer just nu och sedan spaning efter något fint till hennes kära. Med snabba steg gick jag sedan bort till hallen för att kolla på Aranäs damer som tog hem en seger mot Drott. Härligt jobbat!

Blir lite ångersfull i mellanåt och önskar att jag aldrig tog det där beslutet att dra ner på handbollen, men just då kändes det inte som något annat var möjligt. Det fanns inga krafter kvar att ens försöka bita ihop och fortsätta köra. Något jag ångrar djupt är bara att jag inte berättade för alla hur det låg till så att jag inte framstog som en person som bara lämnade laget och inte brydde mig. Jag brydde mig otroligt mycket, men det fanns så ofantligt många tankar om vad som var rätt och fel vid just det tillfället. Och nu tror jag det är försent...

Imon är jag ledig, härligt! Gör inga planer utan tar dan som den kommer..


Kommentarer
Postat av: persson

det är aldrig försent! kolla på mig. jag spenderade två månader utan att träna med att bara tänka på om jag ens ville vara i närheten av handbollen. du behöver inte snabba på alla besluten! det har jag lärt mig iaf. ta det lungt och känn efter vad du känner för. och jag finns alltid för dig om du har beslutsångest vännen! pussss<3

2010-09-16 @ 23:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0