Klackisarna byts ut mot tofflorna

Efter en arbetsdag på ett nytt ställe kom jag hem och var rätt så slut för att säga det ordagrant. Mycket nytt, men även mycket som jag redan visste. Egentligen skulle det ju vankas utgång idag men den ställdes in för min del, kände inte alls för det idag av någon konstig anledning, men då kanske det är ännu mer taggning inför helgens bravader. Där vet man aldrig vad som händer eller hos vem man vaknar upp.. nää nu lät jag kanske lite slampig, men va fan, ta det som ni vill!

Har precis upptäckt nånting...jag gillar när det är städat! Inte är jag bra på att göra det varje vecka som egentligen är ett måste , men vad jag mår bra när det är rätt så rent och saker är på någorlunda plats! Någon som någon dag snart vill följa med mig till IKEA och köpa in lite smått och gott till mitt rum kanske, hmm.. ska skriva handlingslista först.

Ikväll blir det som sagt istället mys eftersom utgången blev inställd. Funderar på något eller några avsnitt av någon av de många tv-serie boxarna som jag har stående på mina hyllor. Vad sägs om;
» The O.C
» Desperate Housewives
» The Hills
» One tree hill
» Christine
» How I met your mother
» Laguna beach
Ja det är ju bara att välja och vraka som ni ser!


Nu saknar jag faktiskt mitt långa hår...
(på tal om nåt helt annat så är den här bilden tagen dagen innan jag nästa dag skulle behöva åka in till akuten för att operera bort blindtarmen, på tal om inget alls)

Kommentarer
Postat av: Mongo (Sandra)

Jag hänger med till ikea!!!!!! :D

2010-09-03 @ 17:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0