Kan inte bestämma mig

Ursäkta men vädret är helt åt helvete. Kallt och blött! Vilken tur då att man har lite andra saker för sig idag. Imorse vaknade jag upp med min kära vän Pauline vid min sida. Igårkväll hade vi begett oss mot Kungsbacka, träffat roligt folk och sedan vandrat hem i regnet i klackarna. Pauline hade funderingar på att ta av sig både skor och strumpor, men då blev jag lite mammig och sa att hon kommer att frysa fötterna av sig...

Nog om det. Efter frukost osv. gick vi ner till stationen och hoppa in i Andrea's bil för att åka till Frölunda och spela match. Vinst blev det idag, vilken var väldigt skönt! Första seriematchen för min del denna säsongen och jag fick spela mer på nio meter än på min vanliga position.

Nu sitter jag här, lite hungrig och frusen, behöver egentligen hoppa in i duschen! Men sitter och funderar på hur jag ska göra till kvällen. Utgång? Hemmamys? Spela match imon! Kolla på matcher imon!
Vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0