Hör du vad jag säger?

Jaha då blev det en underbart trevligt restaurangbesök med min bästa kompis Jessica igår och efter att ha delat på en flaska rosé drog vi till Cammis brorsors lägenhet och senare vidare till Esters. Mycket trevlig afton må jag säga!

Idag vaknade jag ännu en morgon upp med ömmande hals, igentäppt näsa och hosta. Kan knappt prata heller och det känner verkligen som grädden på moset att jag ska bli sjuk precis innan serien börjar.

Vädret verkligen suuger ivkäll och jag har precis blivit bjuden på kräftskiva, vet inte om det är ett bra val att ta mig ut i detta väder och kanske bli ännu sjukare. Vill heller inte sitta ensam hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0