Fyllt på några sömntimmar

Det har verkligen inte varit en dag framför tv:n. Har mer ägnat mig åt....sömn! Har sovit så när som hela dagen, förutom nån timma eller så när hunden behövdes rastas. Jävla förkylning som leker med mig, lämna mig bara ifred! Min gosigaste tröja kan jag inte ha på mig längre för den ligger i tvättkorgen nu, tack vare att jag råka doppa en del i varm oboy imorse, jäkla pucko!

Men ser man på! Solen lyser ju! Magen kurrar och maten är på ingång. Eller ja, den puttrar ute i köket. Som sagt så är det match ikväll. Spännande! Ska förbi min mobbade kompis Jojjo innan också, man ska egentligen aldrig skämta om mobbning eller så, men just detta tillhör vår små skämt om varandra, inget personligt, eller?

Hoppas ni har tittat in klippet med Aranäs och förstår vilken match det var igår!! Åkte ner och trodde att jag kunde applådera en hel match, men serru där hade jag fel! Efter cirka 20 sekunder så var jag redan igång och skrek som en dåre! Bättre gjorde det ju inte att matchen var så jämn hela vägen in till sista sekund och även när tiden hade runnit ut, när Drott fick ett frikast. Ja som sagt, historiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0