En uppdatering om mitt liv

Inget inlägg igår nä. Var knappt hemma på hela dagen! Det var en riktigt sportsöndag må jag säga, med promenader mellan så när som alla hallar i kungsbackas "sportcentrum". Först match för egen del (slutade med förlust), därefter promenix till ishallen, stå i vip-tältet och hjälpa till, sedan herrmatch (som dom vann!!) och efter allt detta avslutades sportdagen med en visit i a-hallen för att titta på bror min som spelade basketmatch, men dock när jag vandrade in i hallen upptäckte jag att han varken var på plan eller satt på bänken...han låg bakom bänken! Tydligen hade han stukat foten eller något i första quarten så resten av matchen fick han kolla på från sidan.

Jaja, nu hinner jag bara skriva litegrann vad som hände igår, idag blir det inet mycket skriveri från min sida heller. Ska nämligen till Ullared tillsammans med mami, Jessica och hennes mamma. Känner mig smått seg och har träningsvärk+en liten lårkaka. Åh, vad roligt det är att spela igen...Jo men faktiskt, riktigt roligt!

Nu väntar frukost! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0