Dags att ägna en dag framför tv:n?

Igår när jag och Andrea satt och snacka om hur trötta vi var efter matchen sa hon att hon skulle sova läääänge imon, men jag sa precis tvärtom. Tänkte att det var bra att gå upp tidigt och få saker gjorda innan det blir allt för sent. Gjorde faktikst som jag sa, men vaknade däremot inte av mig själv. Vaknade utav att min mobil ringde på högsta volym och jobbet undra om jag kunde köra ett pass idag, så snabbt jag svara dom i telefon märkte de att jag inte skulle kunna jobba idag. Vaknade nämligen upp med en ännu hesare röst (kan bero på herrmatchen i Halmstad igår kväll) och en igentäppt näsa, värre än vanligt.

Så nu sitter jag, eller nja rättare sagt ligger, i soffan med en kopp varm oboy och försöker lyssna lite på vad Reinfeldt försöker få fram om sin politik. "Svara på den jävla frågan!" känner jag om politiker. Dom kan aldrig gå rakt på sak utan måste snirkla sig runt ämnet.

Kanske dags för en heldag med mys framför tv:n? Ska ner till Kungsbacka ikväll, kanske äta thai och titta när mitt härliga gäng ska spela första seriematchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0