Både full och packad

När jag vandrade hem från jobbet ikväll med Håkan i ena örat kände jag för en stund hur skönt svalt det var ute och samtidigt hur otroligt trött jag var! Nu har jag dock hållt mig uppe i cirka 2 ½ timme efter att jag kommit hem från jobbet och imon börjar en tidig morgon, redan klockan sju!

Har fått min dos av Kungarna av Tylösand och nu verkar också den kära John Blund komma och hälsa på. Nattens dejt med kudden är nära och jag tänker inte tacka nej till en sådan dejt idag faktiskt. Kan nog behöva så mycket sömn som möjligt om jag skall orka med helgen som just nu ser fullpackad ut. Vilket ord egentligen, både FULL- och -PACKAD. Två ord som betyder detsamma fast i ett. Språknörd?

God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0