Backträning gillar vi väl?

Var inne en snabb vända imorse innan jag behövde sticka till jobbet och givetvis måste jag skriva några rader när jag väl hamnar framför datorn igen. Ja tro det eller ej men jag har inte haft chans till att sitta framför någon data under hela den här dagen. På något sätt är det faktiskt lite skönt till och med att slippa det. Det är ju i och för sig ingen som tvingar mig till det, men det är som en drog.

Har varit duktig och tränat idag, fick faktiskt ett sug efter att träna lite till nu. Lite styrka och kondition hade ju inte skadat, bara in benhinnerna (om det stavas så?) fortsätter att göra ont, då blir det inga snabba löprundor här inte! Satt sedan och kollade på damernas träningsmatch mot Heid, tråkigt med förlust men det var kul att se dom igen på banan! Saknar laget och när jag satt där och tittade kände jag faktiskt lite av motiveringen komma tillbaka, lång uppförsbacke kan jag tänka mig..eller?

Nej, imon börjar jag sju!! Måste sova, blä!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0