Update

Nu är det en ordentlig söndag, seg som attans, sjunkit ner så långt i soffan att jag aldrig komma upp härifrån och hoppas på att snart kunna göra lite glass med maränger (jag vet, det är tjockisdagen!)

Igår var det en fullspäckad dag! Först satt jag i lite över sju timmar och gjorde högskoleprovet, fråga mig inte hur det gick för just nu bryr jag mig faktiskt inte. Drygt tre timmar senare befann jag mig hemma hos Jojo med ett paket i handen. Firade henne hela kvällen och därefter tog jag och Andrea oss en tur i hennes minimala men väldigt söta bil. Blev en sväng till närmsta affär för inköp av chips och godis samt en mac drive för att få lite extra käk i magen.

Vi hann knappt börja käka godiset eller börja kolla på filmen förrän vi båda hade somnat i varsin säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0