Spontana människor

Nu är internet tillbaka, lika bra att skriva ett inlägg medans det går. Var nere hos tre igår och skulle fixa min mobil, jag kommer ju fortfarande inte in på internet. De sa att de aldrig hade sett ett sånt fel förut, snacka om att vara unik! Och med mig hem fick jag en lapp men instruktioner på hur jag skulle göra. Men det funka ju inte! jävla skit!

På kvällen sedan var jag och Pauline inne i stan och påväg mot sticky går vi förbi biopalatset och känner att vi bara måste se filmen "I rymden finns inga känslor", därför blev det istället ett spontanbesök på bergakungen. Älskar bio när den är spontan! Filmen var även den grym och sällskapet kunde inte varit bättre!

Snart ska jag åka ner till Kungsbacka och träffa mina kollegor från jobbet, after work väntar och därefter in till den stora staden för en rejäl utgång. Nice ska det bli!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0