Ska flytta

Nu kan jag inte hålla det inne längre.......JAG SKA FLYTTA! Eller rättare sagt, jag och min familj skall flytta, till en lägenhet i Kungsbacka, underbart!! Lyckan är just nu obeskrivlig och jag vill flytta som det bara går. Samtidigt är det en ångest att lämna Lindome också, trodde aldrig att jag skulle känna så. Nu kommer man ha nära till allt, aldrig behöva åka en halvtimma innan till träningen eller för en utgång i Kungsbacka. Bor mitt i smeten! Fuck vad härligt!

Förresten, ännu en lycka... min Iphone4 kom idag!!!

Annie är glaaaaaaaaaaad!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vart i KBA hamnar ni då? =)

2010-10-02 @ 18:01:09
URL: http://elinelfwering.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0