Regn och rusk, fy bubblan!

Varit en ganska lugn vecka med inte mycket jobb egentligen, men ändå känner jag mig utpumpad och matt. Än så länge har jag inte blivit nervös inför provet som vankas på lördag, men jag är rätt så säker på att jag kommer ha små fjärliar i magen imorgon. Är tvungen till att plugga lite smått imorgon också, längesen man pluggade!

Direkt efter jobbet idag tog jag min bil och besökte min kära vän Jojo. Hjälpte henne med music för lördagen och sedan tog vi en promenad till Kungsan i smått hagel. Gick igenom min gamla skola och jag måste medge att det kändes lite läskigt att när jag gick inte för dörren som jag senast gick ut från var på den dagen jag tog studenten.

Äntligen hemma efter all regn och blåst och nu ska jag kura ner mig i soffan med en kopp te och macka. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0