Kan man sova för mycket?

Jag vakna idag runt tio , som jag ofta gör nu för tiden. Alltså har jag sovit runt tio timmar och det borde väl vara bra? och nu borde jag väl vara utvilad om något?! Istället känner jag mig seg och kommer inte riktigt igång med de sakerna som behövs göras, städa, käka, fixa med bilen, börja fundera på mer packning. Kanske är det också förkylningen som drar ner på min ork, den gör att man snabbt blir anfådd varje gång jag får ett ryck och börjar springa runt i våran lägenhet..och nej jag har inte sååå dålig kondis!

Pratade med min papi som ibland kommer med sånna där kloka ord och berätta för mig att jag nog har sovit för många timmar(?!). Så nu ska jag ställa klockan på åtta varje morgon som jag inte börjar tidigt och kräla mig ur sängen för att jag inte ska få sova föör länge! Undrar hur detta kommer gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0