Jag gör faktiskt det

Ja nu har jag haft en ledig dag, det känns som det var längesedan. hmm jag nästa en vecka sedan. Den har spenderats med en mycket mysig fikastund tillsammans med kusin vitamin, vid namn Jenny. Sedan bar det hemåt för att kasta i sig lite mat och sedan åka ner till Kungsbacka och tillsammans med papi titta på Aranäs herrar som idag mötte Malmö. Var en väldigt rolig match som slutade med vinst för oss! Jag kan nu konstatera att min far nog är ganska omtyckt inom klubben, har inte blivit så omringad av folk så snabbt innan i den hallen. Även om jag och pappa inte alltid kommer överrens, eller inte så ofta, så tycker jag faktiskt om honom, jag gör faktiskt det! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0