För sån är jag

Känner mig varm och är smått rosig om kinderna, kan det vara feber på gång? Jag hoppas verkligen inte på det! Hemkommen från ett rent ut sagt jobbigt arbetspass och ska snart få i mig lite te innan sängen väntar och en förhoppningsvis god natts sömn.

Min iphone vill inte funka! Ska ringa imon och höra vad det är som har hänt. Vill ju använda min nya mobil!!

Känner faktiskt inte för att skriva så mycket mer ikväll.
Tänkte bara innan jag avslutar detta inlägg hylla nobelpristagaren i medicin som idag tillkännagavs: Robert G. Edwards



Det var han som gjorde upptäckten av provrörs-barn och om det inte var för honom och hans upptäckt så hade jag inte suttit här idag. Så nu vet ni det om mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0