Det är söndag

Gårdagen var ändå fin fastän jag råkade gå upp så förbaskat tidigt. Efter jobbet kom jag hem och min fina mamma bjöd mig på thaimat, finaste mamman man kan ha! Efteråt stack jag över till Jessica och vi tittade på en film, eller jag fick titta klart på den själv för Jessica bestämde sig för att vila ögonen någon minut och stensov sen! Men det var en mycket mysig kväll.



När man jobbar helg är det väldigt lätt att glömma av vilken dag det är. Att dom andra som har jobb måndag till fredag faktiskt är lediga när jag går till jobbet. Att andra kompisar går ut och festar eller stannar upp sent på kvällar och nätter. Något som jag inte kan göra, om jag jobbar.

Idag är det först match som gäller, sedan nästan direkt till jobbet.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0