Ännu ett onödigt inlägg

Jättekul att veta några av dom som ibland kollar in på min sida och vill läsa om mitt liv. Fastän det kan vara ganska obetydligt eller ointressant.

Då ska jag ta och berätta något mer ointressant för er som läser, eller nja får väl se om det är något allvarligt. Aja, ska till ortopeden om sådär en timma och få reda på mina röntgen-bilder och få se vad det är som gör så ont i min fot. Vet redan nu att dom ändå inte kan göra något speciellt mot det, i så fall inlägg. Ja som sagt, jag sa ju att det kanske inte var så intressant att veta.

En bekant (bekant? har jag börjat använda vuxenord?) till mig nämnde igår att han kanske skulle starta en blogg bara för att driva med dom som skriver bloggar, jag förstår vad han menar, men samtidigt känner jag mig lite träffad. Skriver jag bara om onödiga saker? Vad ska jag skriva om? Lägga ner bloggen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0