14 oktober

Två dagar borta och jag tycker inte det är ett dugg tråkigt att inte skriva, okej att det kliar lite i fingrarna att skriva överhuvudtaget, men att alla andra ska se det är inget som jag känner någon hunger eller längtan efter.

Började och kolla lite på hyresrättsföreningar, ett vuxenpoäng där kanske? Det låter kanske lite konstigt eftersom vi snart, eller ja snart och snart(?), ska flytta med hela familjen till en lägenhet. Men det känns som man redan nu måste börja se framåt och tänka på vad man ska bli eller vart man vill här i livet.

Varit ännu lite mer duktigare idag och faktiskt satt mig ner och pluggat lite inför högskoleprovet som är nästa helg. Fick en glad nyhet av min chef idag dessuom, en halvtid i sex veckor framöver som börjar fr.o.m november.
På tal om något helt annat. Jag har bestämt mig för att börja äta och tänka lite nyttigt, försöker att få bort det där godissuget som jag har nästan varje sekund av dan. Kan ju säga att det inte har varit det lättaste idag då jag har gått i skafferiet var tredje minut och letat efter nåt godis. Men icke sa nicke, än så länge idag har jag klarat mig utan något godis och det gör mig faktiskt lite stolt över migsjälv. Kul att nån är nöjd iaf..

Handboll väntar på tv ikväll, nice! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0