What do I have to say for you to listen

Nä nu var det väl på tiden för ännu ett blogginlägg. Mycket som har hänt sedan jag skrev sist. Tror jag skrev sist när det var min födelsedag, vilken var som sagt underbar! I måndas kom jag hem efter jobbet, lite sliten, men blev pigg när min vän Andrea plockade upp mig och vi åkte hem till henne. Blev en tidig kväll för klockan ringde sex nästa morgon och det var bara att stiga upp för en timma senare var vi i Kungsbacka och plockade upp Pao för att sedan åka till Ullared. En riktigt trevlig dag var det!

På kvällen åkte jag den fruktansvärda hissen upp till Heaven 23 och åt en mycket god räkmacka! Så det var nästan värt det.

Onsdan var det jobb och handboll, med vinst vilket kändes väl värda pengarna.

Idag var det ännu en dag med jobb och efteråt var det trevlig middag på Esters tillsammans med Andrea och Jojo. Bra är det att när man ber om menyn så får man notan istället!

Ja där väl väl en kort resumé på min vecka, inte speciellt trevligt och intressant kanske , men men. Jag har kommit på en sak....16 dagar tills jag flyttar! Ska lämna hemmet, och istället få ett nytt hem. Inte längre vakna upp i samma rum och se samma utsikt från mitt fönster.


På tal om nåt helt annat, lyssna på den här låten. Speciellt i refrängen. Dör, så bra är den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0